imgakr.balans@gmail.com

imgм. Львів, вул. Зелена, б. 149.

img+38(067) 67-24-531

Виробництво та продаж каркасних мобільних споруд

Якісно! Недорого! Швидко!
img

Доставка і монтаж

Шановні клієнти!
Придбані Вами Каркасні Споруди не включають у свою вартість доставку до Вас на місце призначення. Ми завжди готові надати безкоштовну інформацію, щодо доставки купленого у нас товару, найкращим і найдешевшим способом!

    Існує декілька варіантів доставки вагончиків та будиночків:

  • Доставка машиною – евакуатором
    В даному випадку вивантаження та завантаження здійснюється окремою спецтехнікою;
  • Доставка машиною з маніпулятором
    В такому випадку авто з маніпулятором своїми силами завантажує і розвантажує товар;
  • Доставка всюдиходом
    в ті місця, куди звичайним транспортом не заїхати.
  • Доставка контейнеровозом
    з можливістю завантаження крупногабаритних і негабаритних споруд.
  • Доставка машиною – евакуатором.
    В даному випадку вивантаження та завантаження здійснюється окремою спецтехнікою;

Монтаж придбаних Вами Споруд

Наші споруди не потребують особливих вимог і ресурсів для монтажу. Зазвичай, у 95% усіх випадків, клієнти самі пораються з такою задачею.

При особливій потребі монтажу, можлива послуга виїзду наших спеціалістів на об`єкт до клієнта. Цю послугу ми надаємо вкрай рідко і за окрему оплату. Оплата за виїзд може скласти від 2т.грн до 5т.грн.

Орієнтовна вартість доставки

Тип товару

Мало-, Габаритні Споруди площею до 5 кв.м.

Габаритні Споруди площею до 15 кв.м.

Габаритні Споруди площею до 20 кв.м. і Вагою більше 3-х тон

Контейнери 5ф, 10ф, 20ф

Крупногабаритні Споруди площею від 20 кв.м.

Доставка по місту

1000-1200 грн.

1200-1500 грн.

1500-2000 грн.

1000-1200 грн.

2000-3000 грн.

Доставка за межі міста

1000 грн.+ 20 грн/км від міста в одну сторону

1200 грн. + 20 грн/км від міста в одну сторону

1500 грн. + 25 грн/км від міста в одну сторону

1000 грн.+ 20 грн/км від міста в одну сторону

2000 грн.+35 грн/км від міста в одну сторону

Тип товару

Мало-, Габаритні Споруди площею до 5 кв.м.

Доставка по місту

1000-1200 грн.

Доставка за межі міста

1000 грн.+ 20 грн/км від міста в одну сторону

Тип товару

Габаритні Споруди площею до 15 кв.м.

Доставка по місту

1200-1500 грн.

Доставка за межі міста

1200 грн. + 20 грн/км від міста в одну сторону

Тип товару

Габаритні Споруди площею до 20 кв.м. і Вагою більше 3-х тон

Доставка по місту

1500-2000 грн.

Доставка за межі міста

1500 грн. + 25 грн/км від міста в одну сторону

Тип товару

Контейнери 5ф, 10ф, 20ф

Доставка по місту

1000-1200 грн.

Доставка за межі міста

1000 грн.+ 20 грн/км від міста в одну сторону

Тип товару

Крупногабаритні Споруди площею від 20 кв.м.

Доставка по місту

2000-3000 грн.

Доставка за межі міста

2000 грн.+35 грн/км від міста в одну сторону

Увага! Вартість доставки негабаритних вантажів, обговорюється індивідуально!

Поширені запитання

Чому так дорого ?

Шановні клієнти, у вартість виробів входять багато процесів, праці і матеріалів. Ми завжди намагаємось створити найкращі цінові умови для придбання вами товарів.

Наше Підприємство “ГалРес” має змогу задовільнити будь-яку потребу вибагливого клієнта. Ми виготовляємо Якісно або “Дешево і Сердито”. Яка різниця? Читайте далі…

 

«Скупий платить двічі» – прописна істина, її знає кожен. Відносно вагончиків ця істина перевірена і вірна.

 

Багато людей, особливо ті, хто перший раз має справу з будівництвом або дачею, не розуміють, як вагончик може коштувати 40-100 тисяч гривень. Щоб зрозуміти, звідки береться така сума і чому хороший вагончик не може бути дешевим, проведемо елементарний розрахунок:

 

Каркас вагончика виконується із металевої профільної труби розміром 80х80х3 мм, на один стандартний вагончик такого профілю необхідно 42 погонних метра. Середньоринкова вартість такої кількості профілю – 8650 грн. (206 грн. / метр за цінами на лютий / березень 2015)

Рама для вікон, дверей, даху і стін зводиться з профілю 40х25 товщ. 2 мм (52 грн. / метр за цінами на лютий / березень 2014), на той ж стандартний вагончик його необхідно 24 метри, що становить – 1248 гривень.
Оцинкований лист для даху розміром 1,25м на 2,5м – 660 грн. / Лист. за цінами на лютий / березень 2015 року, таких потрібно 5 шт., отримуємо – 3300 грн.
Оцинкований фарбований проф.лист для стін за ціною 125 грн. / кв. метр за цінами на лютий / березень 2015), отримуємо – 6 400 грн. (необхідно 51 кв.метр на стандартний вагончик)

Не забуваємо про Паро- та Гідроізоляції в кількості 150 кв.м. на один вагончик, що за цінами на лютий / березень 2015 становить – 1500 грн.
Для естетики потрібен також куточок (нащільник): 40х40 мм за цінами на лютий / березень 2015) 21,5грн за 1 метр, тобто – 788 грн. на вагончик
Утеплювач скловата ISOVER (50 мм) = 300 грн. / уп, упак. = 0,84 куба, товщина 14х1,2х0,05, на стандартний вагончик – 1800 грн.

Дошка для підлоги товщ.40 = 40х150х6000 = 125 грн. / шт. за цінами на лютий / березень 2015 року, на стандартний вагончик необхідно 16 штук, тобто – 2000 грн.
ОСБ для внутрішньої обробки стін 42,5 кв.м, що складає за цінами на лютий / березень 2015 – 3100 грн.
Вікно, двері, фурнітура – 6000 гривень.

 

До цього необхідно додати вартість електротехніки (вимикачі, розетки, дроти, автомати, світильники), а також вартість витратних матеріалів (цвяхи, болти, саморізи, будівельна піна, герметики, грунтовка і фарба), все разом – близько 3.000 грн.

 

Тепер порахуємо: вартість матеріалів для варіанту якісного довговічного вагончика – 38.000 грн. Робота з його збірки двома співробітниками + робота дипломованого електрика – 10.000 гривень. У підсумку, якісний вагончик, зроблений за всіма правилами, без додаткових опцій просто не може коштувати менше 45-50тис.грн.(станом на березень 2015р.)

 

Як же тоді на ринку пропонуються дешеві вагончики по 20-30 тис.грн., Запитаєте Ви. Ніякого секрету тут немає.

 

Використання в якості каркаса вагончика були вжиті водопровідні або каналізаційні труби;

застосування «влежаного» іржавого металопрокату, зробленого за ТУ, а не по ГОСТ;
закупівля для виробництва мокрого некондиційного утеплювача, який потрапив під опади і продається за ціною будівельного сміття (200 грн. за кубометр);
дешеві китайські двері (розкриваються консервним ножем);
списані з будівництв вікна, що не підійшли за розміром;
використання сучкуватої опалубки замість обрізної дошки;
дешева електрика: алюмінієвий кабель, китайські «автомати» і т.п.
Що ж це буде за вагончик? Зовні він практично не відрізнятиметься від якісного. Тільки от використовувати його більше одного разу, швидше за все, не вдасться. Тому при монтажі такі вагончики деформуються, вони промерзають взимку, у них течуть дахи, горить проводка, не зачиняються вікна та двері.

 

Напевно, цього достатньо. Адже тепер Ви знаєте, що Якісний вагончик не може бути дешевим. Крім цього, Ви розумієте, що після закінчення будівництва, якісний вагончик від ПП «ГалРес» Ви без зусиль зможете продати за половину його вартості. Більшість же дешевих вагончиків, настільки популярних в нашій країні, після декількох місяців використання чекає тільки один шлях – на звалище.

Чи можна збудувати будиночок самому ?

Якщо Ви вирішили, що придбання металевого вагончика – занадто витратно, то цілком під силу буде побудувати найпростішу дерев’яну споруду своїми руками.

Для монтажу такої будови потрібно мінімум підготовчих робіт. Навіть коли ваш цегляний будинок буде побудований, зовсім не обов’язково прибирати тимчасову споруду – її можна залишити на ділянці і використовувати в якості літньої кухні або сарайчика.

Зведення вагончика починається з фундаменту. Для тимчасової експлуатації досить бетонних блоків. Слід попередньо вирівняти майданчик і визначитися з розмірами. Бетонні блоки викладаються по периметру будови таким чином, щоб точки дотику знаходилися по кутах і в центрі конструкції, за допомогою руберойду зробіть гідроізоляцію. Якщо побутівка буде використовуватися тривалий термін, можна зробити стовпчастий фундамент. Для цього потрібно викопати свердловини глибиною в один метр, і для опалубки використовувати азбестоцементні труби.

Після того як фундамент готовий, робиться каркас. Для стійок каркаса береться дошка, розрізом 100х50 мм або 150х50 мм. Менший перетин може призвести до того, що будова виявиться неміцною. Потім монтуються балки обв’язки нижнього і верхнього ярусу 100х100 мм. Брус потрібно обробити антисептиком, це продовжить термін його експлуатації.
Після того як змонтовано каркас, починається його обшивка. У процесі будівництва зазвичай побутівка утеплюється, витрати невеликі. Для теплоізоляції використовується скловолокно (мінеральна вата), яка кріпиться між стійками каркаса. Застосування мінеральної вати також допоможе запобігти появі цвілі. Зсередини стіни оббиваються пароізоляцією, і закриваються панелями МДФ або ДСП. Стіни зовні теж рекомендується оббити пароізоляцією (дифузійна мембрана), після чого покрити блок-хаусом або вагонкою.

Для утеплення підлоги використовується мінеральна вата або ж пінополістирол. Зверху монтується обрізна дошка, можна покрити підлогу фарбою або лаком.

Дах зазвичай роблять односхилий або двосхилий. Покривають листовим металом, можна використовувати шифер або металочерепицю. Стелю бажано утеплити тим же матеріалом, що і стіни.

Для завершення внутрішніх робіт скористайтеся гіпсокартоном, ви можете наклеїти на нього шпалери або пофарбувати водоемульсійною фарбою.
Сьогодні завдяки своїй практичності вагончики дуже затребувані, тепер ви знаєте, як побудувати свою власну споруду.

Як правильно встановити Будиночок?

Етап 1. Підготовка місця

Перше, що потрібно зробити до того, як вагончик привезли – це підготувати місце, де він буде розташований. Хоч вага конструкції вагончика не дуже велика, встановлювати його прямо на землю не рекомендується. Після першої ж зими він може нахилитись або просісти на значну глибину (це в свою чергу призведе до проблеми з дверима та вікнами, вони будуть погано закриватися або взагалі не закриватимуться), або, що ще гірше, його може просто-напросто залити водою.

Щоб Ваш Будинок не контактував із землею, необхідно зробити стрічковий або стовпчиковий фундамент або стяжку (фундамент повинен встановлюватися по периметру будиночка).
Також не виключається інший варіант,без спорудження фундаменту. У цьому випадку на місці установки модульного будинку викопується земля близько 20 см в глибину і засипається гравієм. На цю гравійну подушку ставлять бетонні блоки або пов’язані колоди, і на них вже ставиться вагончик. Це можна зробити своїми силами, проконсультувавшись у виробника, або ж безпосередньо скористатися послугами виробника.
Якщо ж не хочеться мати справу з бетонними стовпчиками і плитами, є недовговічний, «бюджетний »варіант. Для цього можна на будь-якій шиномонтажці купити старі шини в необхідній кількості (залежно від розмірів вагончика), набити їх піском або гравієм і розкласти по периметру, де буде стояти побутівка, попередньо вирівнявши землю і постеливши геотекстиль.

 

Етап 2. Установка

Тут все набагато простіше, якщо доставка вагончика здійснюється за допомогою транспорту з маніпулятором (вантажопідйомний пристрій, що використовується для вантажно-розвантажувальних робіт), то тут все залежить від фахівця, який буде встановлювати вагончик.
Тому якщо підготовка місця для вагончика зроблена за рекомендаціями вище і Ви скористалися допомогою фахівця при її установці – ваша побутівка прослужить вам безліч років. А при необхідності її можна буде знову перевезти на інше місце або ж просто продати, при цьому вона буде у відмінному стані.
Якщо не хочете витрачати свій час і бути впевненими в результаті – скористайтеся послугами професіоналів.

Скільки людей можна розмістити в одному вагончику?

Будівельні або дачні вагончики можуть використовуватися не тільки для тимчасового проживання. Досить часто вони призначені для зберігання садового інвентарю, будівельних інструментів, речей різного призначення. У зв’язку з цим виникає питання про вмістимість. При визначенні цього параметра необхідно враховувати відразу кілька факторів. В першу чергу – зовнішні та внутрішні габарити приміщення; різниця тут полягає в товщині обшивки, стельового і підлогового покриття. Іншим фактором слід вважати корисну площу, від якої і залежить місткість. Третім показником вважається висота приміщення, за якої обчислюється корисний об’єм конструкції. Для початку розглянемо вмістимість вагончиків, призначених для проживання.

 

Житлові вагончики розрізняються за корисною площею, яка зазвичай становить від 10-ти до 20-ти квадратних метрів. Залежно від цього в приміщенні можна розмістити від 5-ти до 10-ти чоловік (якщо передбачається короткочасне перебування працівників), для довготривалого використання в польових умовах цифри інші. Якщо передбачається установка житлового вагончика на віддаленій будівельній місцевості на тривалий термін, то в середньому вона може вміщати від 2-х до 5-ти чоловік одночасно. Тут також необхідно враховувати, що при довготривалому використанні всередині споруди повинні бути розміщені додаткові предмети побуту, необхідні у відрядженнях на тривалий термін. Оптимальним варіантом є розміщення в стандартній побутівці (розмір 6х2,4 м) чотирьох чоловік. Це забезпечує комфортні умови проживання та зручне розміщення особистих речей.

 

Інакше справи йдуть з нежитловими вагончиками, які передбачають зберігання різних інструментів і вантажів. У цьому випадку використовується не стільки корисна площа, скільки повний обсяг приміщення. Для конструкцій площею в 10-20 квадратних метрів він у середньому становить 20-50 кубічних метрів. Простір використовується повністю, і її можливості в цьому випадку залежать не тільки від площі, а й від висоти приміщення.
Ще одним показником застосування нежитлових вагончиків вважається їх вантажопідйомність. Вона залежить і від параметрів, і від матеріалу, з якого виготовлено споруду. Дерев’яні будови володіють меншою вантажопідйомністю, металеві – великими можливостями. Дана характеристика залежить і від ваги самої споруди, яка зазвичай варіюється від 1-ї до 3-х тонн.

Як правильно обрати вагончик ?

Початківець дачник чи будівельник після придбання ділянки першим питанням задається – де розмістити інвентар, сховатися від негоди або поселити робітників. Оптимальне рішення всіх цих питань – Вагончик (побутівка)

 

Сьогодні величезна кількість організацій та просто приватних осіб займається виготовленням і продажем будівельних вагончиків. Різноманітність цін і варіантів виготовлення дуже велике.

 

Як вибрати оптимальний варіант за ціною і якістю? Спробуємо розібратися, на що слід звернути увагу.

 

1. Розміри вагончика

Зовнішні розміри готового вагончика, як правило: висота – 2,3 м, ширина – 2,4 м, довжина – 6 м.Такі розміри обумовлені допустимими габаритами для перевезення автомобільним транспортом. При такій висоті готового виробу варіант виготовлення даху – односкатний з невеликим ухилом. Якщо Вам необхідно вагончик іншого розміру або з двоскатним дахом і невеликим горищем для складання різних корисних речей, доцільно замовити збірку прямо на ділянці. Так само при замовленні збірки на ділянці можна переконатися, які матеріали використовує виробник, і чи дотримується заявлена технологія виготовлення.

 

2. Місце установки

Необхідно подбати про майданчик для установки вагончика. Площадка повинна бути рівна. Якщо вагончик буде встановлюватися на фундаментні блоки, то відсипати і вирівнювати майданчик не обов’язково, компенсувати нерівності можна, збільшивши кількість блоків. Побутівка відноситься до легких будов, тому для її установки підійдуть бетонні блоки розміром 200х200х400 мм. Блоки встановлюються з кроком 2-3 м, якщо ділянка відносно рівна і суха, для установки стандартного вагончика розміром 2,5х6 м, досить шести блоків.

 

Підставою вагончика служать «лижі» бруса 100х150 мм, це самий оптимальний розмір для споруди, яку планується перевозити. Брус зв’язується між собою лагами з дошки 50х150 мм з кроком не менше 1200 мм. Якщо Ви хочете, щоб побутівка служила не один рік, необхідно брус і лаги обробити антисептиком, що оберігає дерево від впливу вологи і цвілевих грибків і оберігає деревину від гниття і руйнування. Доцільно це робити на стадії виготовлення, тому що в готовому виробі велика частина деталей буде недоступна.

 

3. Каркас

Основа вагончика – каркас. Оптимально використовувати для будівництва каркаса металевий профіль 100х100 мм товщиною стінки не менше 3 мм, тоді це буде надійна споруда, яка прослужить не один рік, якщо планується використовувати вагончик на короткий термін, наприклад для розміщення робітників на літній період, то можна використовувати для каркаса брусок 60х60 мм.

 

4. Покрівля.

Найпростіша і найдешевша покрівля для вагончика це руберойд, але термін служби даху складе від року до двох років. Довговічніший з недорогих матеріалів – ондулін. Традиційний оцинкований лист теж обходиться не дорого, правда при використанні оцинковки треба бути готовим в дощову погоду слухати музику дощу.

 

5. Теплоізоляція та опалення

Якщо планується використовувати вагончик тільки для зберігання різних інструментів і робочого інвентарю, можна побудувати невеликий хозблок. Зручно об’єднати його з найнеобхіднішим будовою на новій ділянці – туалетом.

Якщо планується надалі використовувати пічне опалення, краще передбачити і наявність навісу для дров, бо всі знають, що сухі дрова і горять краще, і тепла від них набагато більше. Всі ці будови не є житловими, тому утеплювати їх не обов’язково, з метою економії стіни можна обшити тільки зовні.

Якщо вагончик планується використовувати для проживання, необхідно подбати про теплоізоляцію. Утеплення каркаса, покрівлі та підлоги необхідно для того, щоб влітку приміщення зберігало прохолоду, а взимку тепло. Щоб теплоізоляція «працювала», необхідна парогідроізоляцію стін. Всі знають, що вода має дуже гарну теплопровідність, вона здатна проникати куди завгодно, і якщо в шар утеплювача потрапить волога, він стане марний. Пароізоляція оберігає утеплювач від намокання зсередини, а гідроізоляція – зовні. В якості найдешевшої парогідроізоляції використовують пергамін – картон, просочений бітумною смолою. Якщо вагончик планується використовувати в зимовий період, необхідний шар утеплювача мінімум 100 мм. Для літнього проживання можна обмежитися і 50 мм шаром. Найдешевші – рулонні утеплювачі на основі скловолокна. Правда з часом рулонні утеплювачі можуть осідати, і теплоізоляція будиночка може порушитися, тому краще застосовувати утеплювач в матах, але він коштує дорожче.

Вікна та двері теж важлива деталь, для того щоб побутівка взимку тримала тепло, а влітку зберігала прохолоду, крім «теплих» стін в спорудах повинні бути «Теплі» вікна та двері. Найдешевше – одинарне глухе вікно, в кращому випадку з кватиркою.

 

6. Оздоблення

Найдешевша зовнішня обшивка для стін – оцинкований лист або обрізна дошка, якість приблизно однакова і в тому і в іншому випадку, так що вибір – справа смаку.

Внутрішнє оздоблення бюджетної споруди – неламіновані ДВП, його товщина всього 3,2 мм, тому про довговічність та інші якості говорити немає сенсу, тут головний пріоритет ціна. При використанні для внутрішньої обробки вагонки в цілях економії можна використовувати сорт С, правда потрібно бути готовим до великої кількості чорних сучків, але все ж це краще ДВП, який буде деформуватись при перепадах температур, не кажучи вже про екологію.
Наше підприємство може виготовити вагончик необхідного розміру і високої якості з оздобленням за Вашим смаком!